josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dimarts, 8 de febrer del 2011

El camí fluvial del riu Congost




el jostik de la cadira
Canon PowerShot G9 per jrrof


dimarts, 8 / febrer / 2011

El camí fluvial del riu Congost i el Parc dels Pinetons (al Nord de La Garriga)

Avui he sacrificat la migdiada per fer una passejada per els entorns garriguencs, la meva intenció era veure l’arranjament anunciat de la Font dels Pinetons, cert han collat unes pedres soltes que feien bassals al costat de la font, però les tanques del parc estant malmeses, trencades i perilloses, també hi ha plantat pins.

He continuat el passeig passat el pont de Can Palau direcció al pont de l’autovia, a la llera del riu Congost he gaudit de la neteja feta, aclariment d’arbres, adreçadors per els torts, i plantada de plantes i una filera d’arbres nou errant del camí, no entenc perquè a llurs puntes dels ponts citats estan per fer. Per falta de pressupost? Perquè s’ho han descuidat? Perquè aquest any no toca? En fi m’han envaït aquet reguitzell de preguntes.

Acabant el passeig a l’altre punta, fent xerrera amb dos homes que plantaven patates, ja en tenien deu fileres posades i tapades ara enllestien la onzena, entra patata i patata un polsim de abono i el voltant de la patata protecció química per els llimacs. Prometo fer-li fotos a les fileres rectes com els rails del tren, ja tinc entreteniment per aguaitar la seva nascuda i creixement.

Per manca de bateria a la cadira, ja refrescava, he empres el camí cap a casa, una mimosa m’ha obsequiat amb el seu groc cridaner tant bonic de veure.

Així ha passat, aixís us ho he comptat. Petites coses senzilles, tant agradables de veure i gaudir-les. Josep

1 comentari:

  1. EN CASTELLANO

    Martes, 8 de febrero de 2011
    El camino fluvial del río Congost y el Parque de los Pinetons
    Hoy he sacrificado la siesta para dar un paseo por los entornos garriguenses, mi intención era ver el arreglo anunciado de la Fuente de los Pinetons, cierto han apretado unas piedras sueltas que hacían charcos junto a la fuente, pero las vallas del parque estando dañadas, rotas y peligrosas, también han plantado pinos.

    He continuado el paseo pasado el puente de Can Palau dirección al puente de la autovía, en el cauce del río Congost he disfrutado de la limpieza hecha, aclaración de árboles, estacas por los torcidos, una plantada de plantas, una hilera de árboles nuevo al lado del camino, no entiendo porque las puntas de los puentes citados están por hacer. Por falta de presupuesto. Porque se lo han descuidado? Porque este año no toca? En fin me han invadido aquet serie de preguntas.

    Terminando el paseo otra punta, haciendo charla con dos hombres que plantaban patatas, ya tenían diez hileras puestas y tapadas ahora terminar la undécima, entre patata y patata un poco de abono y los alrededores de la patata protección química para las babosas. Prometo hacerle fotos a las filas rectas como los raíles del tren, ya tengo entretenimiento para acechar su nacida y crecimiento.

    Por falta de batería en la silla, ya refrescaba, he emprendido el camino a casa, una mimosa me obsequiado con su amarillo chillón tan bonito de ver.

    Así ha pasado, así os lo he contado. Pequeñas cosas sencillas, tanto agradables de ver y disfrutarlas. Josep

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com