josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dimecres, 24 de març del 2010

6 a 5

Canon EOS 400D 24/03/2010 17:39 hores per jrrof











6 a 5

Si garriguencs 6 a 5 avui és un dia trist, en un no res, vistos i no vistos.

Aquest mati quant he anat escoltar els refilets dels ocells a la llera del Congost encara hi eren (...) si he vist moviment de homes i 3 camions a dintre el parc Els Pinetons, he pensat deuen treure un pi sec (...) Però res d’això ha ocorregut si el 6 a 5 del títol, 6 fils de la línea que creua el parc han acabat amb la vida de 5 pins centenaris.

Feia la migdiada *obligatòria i sols pensava amb el preciós parc i amb els homes d’aquet matí, preocupat per la premonició desafiant el fred i les gotes de pluja m’hi he acostat, la premonició s’ha fet realitat, m’ho temia, massa gent per treure un sol pi sec, ara resten les soques i absents els pins, els del costat ploren la seva absència i jo amb ells.

Hauria set massa bonic el dia sols escoltant els refilets dels ocells, avui per cert cantaven d’allò mes refilat. A la tarda per compensar tanta tristor, he buscat una preciosa flor serveixi de dol per els 5 pins llevats de vida. Josep Rof Rof

*obligatòria per reposar el cos cansat per l’ELA (esclerosis lateral amiotròfica) que pateixo fa quasi 9 anys, la cadira de rodes ara son les meves cames. Ella com jo també està trista.

1 comentari:

  1. i jo també estic trista, no podien canviar de lloc el cables i deixar tranquils els pins!!!! parc dels pinetons??? si segueixen així pot ser li hauran de canviar el nom. oi Josep. una abraçada.

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com