josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dissabte, 6 d’agost del 2011

teatre

Fotos per jrrof: Canon PowerShot G12
¡¡¡Volar Més Enllà...!!!

Ass. De discapacitats psíquics i físics els Dofins

Dilluns, 1 d’agost de 2011 a les 18:00h

Teatre de la Garriga El Patronat

Apunt: M’ho vaig passar molt bé, molt emotiva i a les hores humana, vaig captar tota l’energia que els actors desprenien amb les seves interpretacións, només amb voltava per el cap la frase del llibre...

“Els dimarts amb Morrie” de MITCH ALBOM...

“Aprén amb mi”
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com