josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

divendres, 6 de desembre del 2013

indrets










al C/Banys,
noves jardineres ¿?
velles llambordes!



                                els colors de la tardor
 rajoles de colors


forjats, i la seva ombra
 
tres trens de R
llambordes adornades

i falta quelcom
i falta quelcom, tinc nostàlgia


la meva ombra,
nou
aparcament de gossos  
 
 la meva ombra


els colors de la tardor

Passejant per el poble, he observat això, res de nou o tot és nou, les noves jardineres brillant tan com les velles llambordes, els colors tardorencs, forjats i rajoles de colors, a l'estació tres trens de Rodalies, llambordes adonades, m’envaeix la nostàlgia de les cases centenàries, recent-ment enderrocades, la meva ombra s’ha unit a la festa, aparcament de gossos i els colors de la tardor dels plataners de la Sínia.

M’he anat content a casa, doncs per tot arreu hi ha vida o absència m’agradaven les cases, malgrat de feia temps estaven tapiades, eren la crònica d’una mort anunciada, i ara que? fotos de jrrof Canon PoqerSht G12 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com