josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dilluns, 9 de juny del 2014

NOU PARC



 la meva ombra s'ha unit al parc





el nou pavelló recent construït 


tarda del 09/06/2014
Neix un NOU PARC a la Garriga sud/oest, a mig construir hi han dues taules de jocs, un parc tancat per els mes petits, dues taules de pícnic i els arbres petits. Josep

(4 dies més tard)


tarda del 13/06/2014  17:54
Sembla segons m’han dit acabava de ser inaugurat de nom segons la fot ultima és “En Patufet” és el parc nº 15 dissenyat per Pilarin Bayés. Josep


els Patufets i els nens jugaven a gust
vist de lluny
activitat a les taules de pim-pom (tenis taula)
un Patufet contemple l'activitat de la taula
aquí si juguen amb pala
la font ja esta inaugurada i embrutada
Patufets
no fa ombre l'arbrat jove
el rètol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com