josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

divendres, 2 d’octubre del 2015

per la pau

2 d'octubre de 2015
Inauguració de l'exposició fotografica per la Pau "memòria de la batalla del Rif" a les 16 h, a la Khaima de la plaça del Silenci.














Petit concert de llaüt i conferència 
"Convivència, religió i pau" 
a les 17:30 i a les 18h, a Can Ramos.
a Can Ramos no està adaptat 
i jo no puc entrar-hi...



a Monbar la cadira i jo fem un recés 
per agafar forces
concurs Infantil de Dibuix 
"Mines contra Mines"
concurs Infantil de Dibuix 
"Mines contra Mines"
concurs Infantil de Dibuix 
"Mines contra Mines"
l'entrega dels premis del concurs 
es farà el dia 4 d'octubre a la Khaima












oferien  pastes i Te

dibuixant la Pau

ses autoritats


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com