josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

diumenge, 23 d’octubre del 2016

escoltar poesia

DIUMENGE 23
RECITAL DE POESIA
a les 12 h.
Entrada Lliure
Obre Cartell adjunt

a càrrec del Club dels Poetes Vius
Organitza: 
Club de Poesia de la Torre del fanal

 M’ho he passat be, una hora escoltan poesia, uns em més encert que d’altres en la recitació, però en el conjunt ha estat fantàstic.

Eren onze poetes els que ens han recitat els seus poemes, la meva admiració per tots ells, em passat una hora curta escoltant-los.

La: Conxita, Carme, Alba, Isabel, Ferran, Josep, Laura, Isabel, Lluís, Imma, Rosa a tots gracies, per fer-nos passar una hora curta de VIDA!

M’ha agradat la Conxita, els ha recitat a part de be, de memòria, crec que era la senyora de més anys en el temps.

La Carme molt emocionada amb el seu poema MARE doncs els tenia allà escoltant-la

En Xavier ens ha fet la presentació, li dono les gracies per convidar-m’hi. Josep































amb el filet de veu i trencada els hi he dit això...

 i, poesia sou tots vosaltres! 
i, tu! i tu! i tu...!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com