josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dilluns, 20 de juliol del 2009

Un terra de formigó calent calent

Res més brut que un terra de lloses de formigó o paviments similars: fixeu-vos-hi a Barcelona, a Granollers i a tantes altres ciutats: tota mena de taques de xiclets i de tot sobre un fons gris.

Per acabar d'arrodonir el projecte de remodelació del centre, proposo pintar els arbres de gris o plantar-ne de ferro i formigó. Arribat aquest moment, em vestiré de gris i passejaré ufana pel centre del meu poble. Feliç amb el meu camuflatge m'asseuré sobre un banc gris sense respatller. En el meu gris anonimat respiraré l'aire calent que desprèn l'enllosat quan li ha tocat el sol. Tancaré els ulls i amb nostàlgia recordaré l'olor dolça d'aquells til·lers que un dia foren de fusta, amb fulles verdes i flors de mel. Em treuré les sabates i caminaré descalça sobre el nou enllosat gris de la nova plaça del meu poble. En sentir la cremor als peus ben segur que em vindrà a la ment la saviesa de la natura, que té terres que transpiren, nordreixen d'aigua i de minerals el subsòl i no escalfen el medi circundant. És clar, ja no m'enrecordava, abans la plaça era de sauló!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com