josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

diumenge, 20 de març del 2011

josep segú

Wed de la Garriga e-garric-Bolletí de l'ajuntament

http://www.lagarriga.net/noticies.php?idnoticia=2811



19/3/2011 - Esports
La Garriga ret homenatge al ciclista Josep Segú
Foto de la notícia.Una exposició recordarà la figura del ciclista Josep Segú, mort el passat juliol a causa d'una llarga malaltia. L'exposició s'inaugurarà el dia 19 de març a les sis de la tarda a Can Raspall i repassarà la brillant trajectòria d'aquest ciclista garriguenc.

Josep Segú, nascut l'any 1935 a la Garriga, va ser corredor professional del 1956 al 1966. Al llarg de la seva carrera, va obtenir victòries a curses tan importants com la Volta a Espanya, la Volta a Andalusia o la Volta a Guatemala i va formar part de l'històric equip ciclista KAS.


els mallots

sabatilles de cuir
la seva última bicicleta
els mallots

bossa avituallament i gorra d'hivern
detall dels cala pies, corretges per lligar la sabatilla portava serretes que encaixaven em el pedal, gorra estiu
el casc de cuir
trofeus i la noia prenen apunts
detall manillar i manetes canvi
el carret devanter
el canvi
Fotos per jrrof Canon PowerShot G12 19/03/2011

Vaig assistir a la inauguració Homenatge a Josep Segú, no vaig poder entrar-hi la sala estava plena a vessar. Si a fora a l’exposició, allà vaig saludar a Miquel Poblet, Vardaguer, Sebastià Segú la seva filla i gendre i Toni Serra entre d’altres. Mes tard arribaren els meus dos nets en Jan i el Nil acompanyats per el seu pare. A fora hi havia la taula dels refrescos, vaig esperar-me una estona i en veure que l’acte continuava vaig fer escàpol, doncs ja refrescava, a les vuit era a casa. Vaig poder explicar a els meus néts “La diferencia de pedals i canvis de l’última bicicleta de Josep Segú” ara queda pendent amb ells ensenyar-los la meva i veuran el mateix sistema dels anys 80es. M’hi vaig sentir a gust, en tot moment arropat per l’ambient, també vaig sentir una miqueta de tristesa, mentes anava pensant que el homenatge li podrien haver fet en vida, aprofitant els dos anys que va estar convalescent. Ya passen aquestes coses, per els humans un s’ha de morir per reconèixer el seu pas per la vida. Josep Rof Rof soci 54 del CCG tot un veterà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com