josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dilluns, 26 de desembre del 2011

Coral Ariadna

.
La Garriga 26/12/2011 a les 10:00
La Coral Ariadna avui a obsequiat amb les seves cantades a l’Hospital Asil, entre els avis del Asil m'hi trobava jo, un avi més, doncs amb feia il·lusió escoltar-los ¿que millor que l'Asil completament adaptat?  M'ho he passat be i m'he tret el do que duia al damunt de poder un dia escoltar-los. Els avis del Asil ja "madurs en edad" escoltaven pacients les nadales per aplaudir-los a cada cançó. Cosa que jo no he fet, doncs les meves mans tremoloses no afinen a xocar-les, fa temps que no ho faig, si he deixat alguna llagrimeta d’emoció, l’ambient era colpidor, m’ha entrat directament al cor i m’ha donat per pensar. Josep

fotos: Canon PowerShot G12  26/12/2011 10:50  per jrrof

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com