josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, la Nova FUJI, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els quinze anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

diumenge, 7 d’abril de 2013

Parelles Artísques

Parelles Artístiques 
 Parelles Artístiques
Parelles Artístiques 
 Parelles Artístiques
Parelles Artístiques 

Parelles Artístiques 
 Parelles Artístiques
Parelles Artístiques  
Ricard Mira  
Ricard Mira  

Ricard Mira 

Parelles Artístiques 

Pepi Montesinos  
Jaime Moroldo 
Pepi Montesinos  
Pepi Montesinos 
Ginkgo y detalle de las luces 
 las terrazas a tope, el fondo la sala de exposiciones
 endiumenjats-endomingados
 es la hora del vermut
 el Ginkgo ya rebrota
 ambiente dominguero
 el árbol de mi jardín lleno de brotes

Esta mañana di un paseo, recogí elPeriódico, en una de estas terrazas fotografiadas, hice un vermut con Coca Cola y patatas chips, hacía tiempo que no bebía y ya no me acordaba del gusto. Una vez probada prefiero una pinta de cerveza. Luego visite la exposición: ASSOCIACIÓ EL FAR PER LA SALUT MENTAL DE LA GARRIGA, la asociación nos presenta por segundo año la nueva exposición de PARELLES ARTÍSTICAS, de echo es un artista consagrado con un enfermo de Salud Mental, hay obras muy bonitas y vistosas, a mí me encanta el perro, las obras Parejas Artísticas serán subastadas el seis de julio en el Bar La Mila. Como complemento hay obras expuestas de otros artistas que se venden directamente, tal como he marcado al pie de cada foto.
Sin darme apenas cuenta se me fue la preciosa mañana de hoy, lo pasé bien disfrutando del bonito y soleado día. Ahora en casa montando el blog, adornándolo con mis palabras, me distraen de la ELA que sufro, no se lo digáis a nadie “me acabo de atragantar con la saliva” es que la ELA no para, siempre está ahí, día y noche cual araña silenciosa que para su tela para que caiga su presa, para la ELA su presa es nuestro cuerpo. Para todos los eláticos, sus familiares, así como sus cuidadores mil abrazos Josep.

1 comentari:

  1. GRÀCIES PER AQUEST REPORTATGE TAN COMPLERT DE LES OBRES DE L' EXPOSICIÓ, QUE ES PODRAN VEURE FINS EL DIUMENGE DIA 14 D' ABRIL.

    TOTS ELS GUANYS QUE ES DERIVIN VAN PER L' ASSOCIACIO EL FAR PER LA SALUT MENTAL.

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com