josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

divendres, 22 de març del 2013

dones d'aigua


















11/3/2013 - 
Vint-i-tres dones artistes participen a la mostra "Dones d'aigua"
Foto de la notícia. La Sala Andreu Dameson acull fins al proper 24 de març l'exposició "Dones d'aigua", que es va inaugurar divendres 8 amb motiu del Dia Internacional de les Dones.
La mostra presenta les obres - en diferents formats -de 23 dones artistes de la Garriga que exposen juntes per 3r any consecutiu, i té l'aigüa i el canvi com a fil conductor.
"L'aigua té colors, formes i textures diferents en funció del seu moment, del seu dibuix cartogràfic. Avança i flueix pel torrent del riu, evoluciona pel seu camí, crea i destrueix espais, s'estanca i s'allibera dels contratemps, però mai és la mateixa aigua. Està en canvi continu... com les dones", apunten les organitzadores.
La inauguració va comptar amb la presència de la historiadora d'art Pruden Panadès, l'alcaldessa Meritxell Budó i la regidora de Polítiques d'Igualtat Juliet Grau. També va incloure esquetxos musicals a càrrec de Taïs Costa i Viqui Amador. http://www.lagarriga.net/


APUNT: Avui ens ha fet un dia bonic i lluminós, el cel blau i la lluna es podia veure el cap vespre (quart creixent) aprofitant la bonança he passejat el matí i la tarda, a la Biblioteca Neus Albó he entregat tres llibres, per agafar-ne dos mes a préstec, he fet cap a l’exposició “Dones d’Aigua” on les magnifiques obres exposades feien honor a la pau que s’hi respirava, una vegada vistes amb cura i detalls he demanat permís si ho podia fotografiar, m’han dit que si, desenfundo la meva Canon EOS 550D DIGITAL foco 18/135mm i somni, no totes les obres però si les que més m’han agradat o m’han set més fàcils de fotografiar des de la meva cadira elèctrica. 

Vint-i-tres dones artistes participen a la mostra "Dones d'aigua" 

Agraïments a Dones d’Aigua per la seva obra exposada.


 A fora la plaça de Can Dachs plena a vesar, uns nens feien pintures el terra de la plaça, he pensat: “ves quins sants ous el mana embrutar el terra?” el fer-li fotos he recapitulat: “ves a saber si un dia no molt llunya, seran elles qui exposaran a  La Sala Andreu Dameson” i m’he anat content i convençut cap a casa. Josep
  

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com