josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dimecres, 8 de gener del 2014

no correr, si recorrer

Que li demano el 2014 per les cadires elèctriques 

NO CORRER,  SI RECÓRRER” 

està clar sempre que estigui adaptat, no soc de voltar gaire, tret del meu poble, aquí si faig camí, però haig de denunciar que d’uns anys l’ajuntament no està per adequar gents ni mica per disposar d’

Un Poble Adaptat per Tothom.

L’anterior legislatura havia fet molt, sempre veies activitat, amb l’actual res de res, està per altres collonades, omplir de jardineres les aceres estretes, que no i passen dues persones, per els cotxets i cadires per torns, no serà perquè no hagi entrat propostes o peticions de millores el SILENCI  per resposta, un silenci que fa mal. 

I, mentre anem rebent i sofrint en el nostre malmés cos els sotracs del camí per adequar. 

Espero que un dia es dignin al menys posar-hi ciment als forats. L’Ajuntament es el de la Garriga. Josep 














STOP A MÉS FOTOS
fotos 06/10/2013 Canon PowerShot G12 per jrrof. 

Diuen que una imatge val més que mil paraules, doncs aquí estan, no son pas totes, en tinc moltes més, però aquestes son les que vaig entrar a l'Ajuntament garriguenc un dia de novembre del 2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com