josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

diumenge, 29 de novembre del 2015

ciclo-cross




Afegeix la llegenda










Avui ens ha fet un dia formidable per la practica del Ciclo-cross, he arribat tard, just per veure a córrer els petits, per una reunió familiar he fet prest a mig mati, deixant carreres per veure, he saludat el Sergi i família, en Toni Serra i Josep Girbau. Fent via cap a casa, continuava el dia amb un cel blau, un aire que tallava,  no estic satisfet de les meves fotos, he surtit amb la Canon equivocada. 


El Tagamanent s'ha afegit a la festa, un dia clar,de molta llum. 

jrrof és Josep Rof Rof

4 comentaris:

  1. La voluntat ha estat bona, i aixó és el que importa, i els que et seguim, agraïm, com sempre, les teves fotografies, que sabem valorar i apreciar de la millor manera, com a imatges i com a documents. Gràcies Josep, per compartirt-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. <>.02/01/2016 amic Joan puntualment m’arriben els teus comentaris y m’omplen de joia saber-te passejant per el meu humil bloc gracies

      Elimina
  2. Hola Josep, gracias por compartir conmigo tus fotos, están muy bien qué artista eres yo cómo no salgo me gusta ver tus fotos así me hago ha la idea qué estoy en la calle, un abrazo grande,

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias Mila por tu comentario, de echo viajas en mi mochila y en mi corazon, besos Josep

      Elimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com