josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dimecres, 2 de desembre del 2015

homenatja

  La Garriga homenatja el misioner 
Jordi Mas Castells

   
Va neixer en aquesta casa
La placa del homenatja
Des de que visquem a la Garriga son per mi coneguts, en Miquel i Emilia, va cridàrem l'atenció que els caminants es deturaven davant la placa recent clavada, vaig anar per fer-hi el xafarder i quant la casualitat va girar-se a favor meu, doncs sortia l'Emilia de casa. M’ho va explicar que era el germà d’en Miquel i que dissabte dia 5 li farien un homenatja.
Cada dia s’aprèn una cosa nova, vaig pensar, a les hores vaig fixar l’atenció als cartells esposats per tot arreu, feia menció els fets. Avui han repartit El Garric 141 a la pagina 11 la informació a tota plana.

El dissabte 5 de desembre es
faran tres actes en el seu record.
Qui era Jordi Mas Castells?

ens diu...
“El món és un poble i tots en som ciutadans”

http://jordimas-camerun.blogspot.com.es/  





1 comentari:

  1. Persones com Jordi Mas i Castells el dignifiquen a ell com a persona i és orgull del municipi que el va veure nèixer, en aquest cas, la Garriga.

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com