josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dijous, 23 de març del 2017

escenificació


Can Bellavista
Passeig Ignasi Sala.









 Un passeig recompensat.
Feia un passeig amb la Fuji penjada el coll, buscant retratar lo retratat, però vaig tenir la sort de qui no la busca, i la troba us explico: 
Venien una collada de persones, varen entrar a la llard dels avis a la Ronda del Carril, jo sense pensar-m’ho al darrera. En un tres i no res vaig ser a dintre, l’oportunitat de fer moltes fotos, d’un lloc mai fotografiat per mi.
M’hi sentia bé el mig d’aquella gentada. Mentre escenificaven fets de la guerra civil, tot recordant l’historia. Aquella bonica i gran torre va ser ocupada durant la guerra. Ara hi descansen els avis. En mig d’ells vaig sentir que n’era un més. Vaig sortir feliç i content de el premi que em va donar l’atzar aquell mati endiumenjat. Josep















2 comentaris:

  1. Bon reportatge gràfic Josep. Com tots els que fas i que tens la finesa de oompartir-los perque els demés poguem disfrutar d'aquestes belles imatges. En les primeres fotografies, m'ha fet il.lussió veure la finestra de l'habitació de matrimoni de casa meva, al Passeig Ignasi Sala. També la casa veïna, cal Bellavista.

    I després la visita guiada de l'escenificació dels refugiats a la Garriga de la Guerra Civil espanyola. Jo fa un parell d'anys que hi vaig assistir. Em va agradat molt.

    Gracies per tot, Josep.

    ResponElimina
  2. hola Joan, aquesta foto tu me la vas inspirar, amb la postal que em vares ensenyar, fidel admirador dels meus blocs, t’agraeixo els comentaris deixats ja que diuen: “que un post sense comentaris es un mort en vida” els admiradors dels blocs els costa deixar comentaris, això passa també al FB o al Twitter. Abraçades Josep

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com