josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

diumenge, 21 de maig del 2017

elisenda soler català (pintures)

Inauguració de la mostra de pintures d'Elisenda Soler Català.
Divendres, 19 de maig de 2017 a les 20:00
a les 20 h, a la sala Dameson 
Fins al 4 de juny
Organitza: Elisenda Soler
Adreça:
 08530 La Garriga - Barcelona


Elisenda Soler Català (la Garriga 1982) és pintora, per vocació, des de la seva infància. Fou alumna de la pintora Marta Castelar i de la ceramista María Busquets al taller de plàstica per a infants i joves de l’Escola Municipal d’Art de la Garriga. Posteriorment, la seva formació esdevé més irregular i assisteix a diferents cursos monogràfics de pintura. Dona molt sensible i sensibilitzada vers l’entorn, el seu interès per documentar-se i l’afició per visitar exposicions d’art, tant aquí com a l’estranger, són la seva veritables escola. (és part de la presentació de Fina Bernat)
























Apunt:
M’he vist atrapat de tant de color, jo soc poc entès en pintures, però el color de diferents pinzellades i estils m’ha deixat bocabadat. Recomano la vostre visita, recordeu-vos del 19 de maig al 4 de juny. Josep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com