josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dissabte, 15 de gener del 2011

rosetó?



Canon PowerShot G9 14/01/2011 al punt del migdia per jrrof
.
Rosetó?

Al recent remolat centre, on per cert encara i treballen col·locant ornaments immobiliaris, m’hi he passejat amb la cadira electrònica i us vull dir que m’hi desplaço perfectament, avui la tertúlia d’una dotzena d’avis, entre ells jo, comentàvem el inconvenient que sembla que es durà a terme “obrir el tràfic rodat a les dues places” cosa que tota la colla es mostrava al contrari, es prepara una recollida de firmes perquè això no succeeixi, abocant a la perillositat de l’espai obert, també la gran baixada que te la placa de l’església (perill de rodar em massa velocitat els nens amb les motos, patins, bicicletes etc. També per l’imminent caiguda d’una forta pluja el perill de sofrir inundacions les cases) També que a la placa de Can Dachs sembla que les escalinates no estan baix planell, haurien de permetré seure-hi, ara no es pot.

Anem a lo que evoca el títol a la placa de l’església hi ha una espècie de Rosetó, roda, sol, gira-sol o rellotge? On 152 llambordes formen 6 círcols acabant el centre amb un rajola color teula rodona, també es comentava que assenyalava on es va trobar el motlle de la campana (no estaven pas d’acord... d’ubicació, segons comentaris hauria de ser desplaçada cap a l’església)

El temps acabarà esbrinant que és? O que vol ser? A mi m’hi agrada!

Les fotos avalen el que he escrit, també les ombres noves, del nou mobiliari urbá, on jo també hi faig la meva ombra. Josep Rof Rof

"La Garriga un poble millor, adaptat per a les persones"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com