josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dissabte, 3 de febrer del 2018

adopta'm











. 02/02/2018 Al meu passeig garriguenc d’ahir al migdia, vaig fer varies fotos, una part al FB, però nia d’altres que es mereixen ser penjades el boc OPINEM LA GARRIGA.
Detalls de les fotos: 
1-Completament abandonat la presa d’aigua dels bombers.
2-Naturalesa morta entrellaçada al filat, es una parra i varies fulles.
3-La bicicleta, vista per mi varies vegades, sense mera importància, però és quant ja havia passat de llarg, he reculat per fotografiar-la. Es una llàstima. Si fos un gos podria suggerir “Adopta’m” tractant-se d’una bicicleta abandonada, al dipòsit municipal, esperant la reclamació per part del amo. En cas de no sortir amb un temps prudent, posar-la a disposició dels agents CIVICS, dons ara van a peu.
La bici abandonada sempre fa mal d’ulls. Josep
(fotos: Canon EOS M6 objectiu 55-200mm per jrrof)










1 comentari:

  1. En alguns aspectes, la Garriga sembla a "Can Pixa i Rellisca".

    ¿Agents Civics en bicicleta ?. Perdoneu-me, em faig un fart de riure.

    Josep, no en treurem mai l'aigua clara. Aixó és la Garriga. Ja está tot dit.

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com