josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dissabte, 10 de febrer del 2018

100 dies

100 dies sense l'Oriol ni el Quim
832 PERSONES INVESTIGADES
1066 PERSONES FERIDES

LA PROPERA PODRIES SER TU

UsVolemACasa 

CDR LA GARRIGA



















100 dies sense l'Oriol ni el Quim
832 PERSONES INVESTIGADES
1066 PERSONES FERIDES
LA PROPERA PODRIES SER TU
UsVolemACasa 
CDR LA GARRIGA

Apunt: Una petita, però sentida manifestació, rodava avui per la Garriga, per carrers, places i el mig del mercat. Josep

1 comentari:

  1. Excel.lent reportatge gràfic, Josep, que recull algunes imatges de la manifestació en favor de la llibertat de les persones preses per manifestar els seus sentiments patriotics de la seva condició catalanista.

    A mi també em van detenir l'11 de setembre de 1964, per retre homenatge davant la tomba de Rafael Casanova, dins l'esglesia parroquial de Sant Baldiri, a Sant Boi de Llobregat.

    Ara ja estic en una edat que deixo pas a les persones més joves que jo, per lluitar per les nostres llibertats.

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com