josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dimecres, 7 d’octubre del 2009

Acte presentació AJUNTAMENT

Hem rebut de l'Ajuntament el següent correu:

Bon dia:
Us adjuntem cartell de l'acte informatiu que farem sobre el projecte de rehabilitació del centre de la Garriga.
En aquest acte recollirem suugeriments del públic assitent que puguin millorar el projecte.
Us hi esperem
Quim Fornés i Patricia Astorga
Grup municipal ICV la Garriga
 
El cartell adjunt només informa de data/hora/lloc, així que no cal adjuntar-lo. Les dades són:
dimecres 14 d'octubre a les 21h
a l'Auditori de l'Escola Municipal de Música

Seria bo ser-hi!

1 comentari:

  1. ei!
    Doncs si seria bo assistir-hi encara que per mi és massa tard aquesta hora tinc les piles del cos esgotades. Soc un peix que es porta l’oli a les 20:00 hores estic normalment descansant. Josep

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com