josep rof rof

josep rof rof
Per la cadira soc passejat i passejo, el paraigües, la gorra, la bossa, la motxilla, el meu somriure, la cara d’enfadat, el meu cansament per els dinou anys d’ELA, molts ens han deixat “feia fotos per ells”, ara es tot silenci, un silenci sepulcral, sols la mar brama per ells. Josep

dissabte, 7 de juliol del 2018

arbres morts

Des de fa dies, què observo els arbres cor-secs a la nostre l’estimada Garriga.
Malgrat ens ha plogut aquesta primavera, ja venen assecats o morts del passat estiu.
No hi son tots, n’estic segur, però què aquests son els què jo he vist.
A qui li correspongui prengui mesures per retirar-los abans que caigui una branca i faci malt a algú. Josep
Queda dit...





1 comentari:

  1. L'arbrat de la Garriga está deixat de la má de Déu. No hi ha interes ni hi ha capacitat. Pateixen l'abandonament més absolut. Podria citar molts exemples, però, de mostra, un botó: Els escosells dels arbres que hi han a la Ronda del Carril, entre els carrers Casellas i La Mina, tenen un herbassar de més de dos metres d'alçada. I entre aquest herbassar hi han plàstics, papers, papers amb excrements de gos, vidres trencats. No més hi manquen caus de rates. Una vergonya.

    ResponElimina

opina opina

un poble apte per tothom

BLOG obert, per opinar sobre la vida i convivència a La Garriga, denunciar impediments per circular amb la cadira de rodes, deteriorament del mobiliari urbá, o qualsevol cosa a millorar, també mencionar les millorades, tot espera’n l’arranjament del centre, serà totalment adaptat. Quina il-lusiò passejar-m'hi...
http://opinemlagarriga.blogspot.com // opinem@gmail.com